• europages
  • >
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ - ΠΑΡΟΧΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • >
  • διαμορφωση οροφων

Αποτελέσματα για

Διαμορφωση οροφων - Γερμανία

Γερμανία
  1. GKD - GEBR. KUFFERATH AG.

    Γερμανία

    Verified by europages badge

    Η GKD - Gebr. Kufferath AG είναι ως διευθυνόμενο από τον ιδιοκτήτη τεχνικό κλωστήριο η κορυφαία στην παγκόσμια αγορά εταιρεία παροχής λύσεων από μεταλλικά, πλαστικά και σπειροειδή πλέγματα. Τέσσερις αυτόνομοι επιχειρηματικοί τομείς συγκεντρώνουν την εξειδίκευση της εταιρείας σε ένα σύνολο: βιομηχανικά πλέγματα (τεχνικά πλέγματα και λύσεις φίλτρων), ταινίες επεξεργασίας (ταινίες από πλέγματα και σπιράλ), αρχιτεκτονικά πλέγματα (προσόψεις, εσωτερική διαρρύθμιση και συστήματα ασφαλείας από μεταλλικά πλέγματα), Mediamesh® (διαφανείς προσόψεις μέσων). Κοντά στην αγορά, σε ολόκληρο τον κόσμο: με έδρα τη Γερμανία, πέντε περαιτέρω εργοστάσια στις ΗΠΑ, στη Νότια Αφρική, στην Κίνα, στην Ινδία και στη Χιλή, καθώς και παραρτήματα στη Γαλλία, στην Ισπανία, στο Ντουμπάι και αντιπροσωπείες σε ολόκληρο τον κόσμο.

  2. AGOFORM GMBH AUGUST OTTENSMEYER

    Γερμανία

    Verified by europages badge

    Με μέγιστη εξειδίκευση στο πλαστικό, εμπειρία 90 ετών και συνεχή μετεξέλιξη, η AGOFORM έχει εδραιωθεί ως αποδοτικός συνεργάτης της βιομηχανίας επίπλων στη διεθνή αγορά. Με στόχο να παρέχει στον πελάτη τη βέλτιστη λύση για διάφορους και εξατομικευμένους σκοπούς χρήσης, η AGOFORM αναπτύσσει τέλεια προϊόντα που διαμορφώνουν τους χώρους κατοικίας με μεγαλύτερη άνεση, από αμέτρητα συστήματα χρήσης διαφόρων εφαρμογών έως αντιολισθητικά στρώματα. Για τον κλάδο της τεχνολογίας κυκλοφορίας, η AGOFORM διαθέτει λύσεις για τροχόσπιτα, οχήματα επαγγελματικής χρήσης, καθώς και οικοδομικά και γεωργικά μηχανήματα. Το ευρύ φάσμα των προϊόντων και της εμπειρίας μας συμπληρώνεται με τους τομείς της αρχιτεκτονικής κήπου και τοπίου, των στηριγμάτων εμπορευμάτων (KLT), της ηλεκτρικής και ιατρικής τεχνολογίας, καθώς και της διοικητικής μέριμνας, της διαφήμισης και της διακόσμησης. Πάντοτε με μέγιστες απαιτήσεις ποιότητας, πάντοτε με γνώμονα τον διαχρονικό χαρακτήρα των προϊόντων και με διαρκή προσανατολισμό στο μέλλον.